"alaa nak last sem dah pon, relax la.."



Cuti sem sepatutnya sebulan. Tapi mungkin sebab exam jadi 3 minggu.Tadak mungkin dah 0_o  tapi memang cuti aku 3 minggu. Tak kisah la  sebab benda ni penting. lagipon ingat, alaa nak last sem dah pon, relax laa...Daftar masuk 27nov ni..Ok yang tu memang x kena ngan aku,aku berharap ada perubahan sedikit pada tarikh tuu jadi, aku bersabar bt waktu tu.Tapi hari demi harii heboh plakk memang tarikh tu siap prnt sc lagi di web poli.Sekali lagi terpaksa relakan hati mengatakan "alaa nak last sem dah pon, relax laa.." dan hanya berdiamkan seorang diri tanpa pengetahuan sesapa walaupon dalam hati sumpah seranah maki hamun .
Sebab hari pendaftaran memang hari yang memenatkan bagi aku TAMBAH pulak dengan tarikh yang selama ini aku sanjung, di sanjung, mensanjung, mensanjungii..arghh apa-apalah tapi dengan berbaur  semua tu aku rasa menyakitkan untuk tahun ni kenapa pada hari itu?.Perlu kah aku nak hipokrit dengan diri sendiri dengan sekali lagi  "alaa nak last sem dah pon, relax laa.." 

Maaf kalau ada terkasar bahasa.Sekian.

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum.
Dah baca?
Tinggalkan komen anda di sini,hehe
Tengkiu..

 
copyrightbluered "i'm ATIKAH OMAR"