Cerita D pagi hari


Cerita d pagi hari..tajukk aku hari ni.hmm.macam pelik ja bunyinya..Sebenaqnya aku tengah cuti sem dan duk rumah untuk beristrirehat tanpa melakukkan sebarang pekerjaan yang melibatkan orang awam juga masyarakat sejagat yang kini sedang sibuk mencari rezeki untuk keluarga juga diri sendiri..Alhamdullilah aku masih bernafas dan masih menjadi seorang manusia yang teramat suka menjalani rutin harian aku di rumah seperti online apa-apa saja yang digemari, melayan you tube bergelak ketawa bersama Jozan dan Mat Lutfi yang agak kecomelan di lamannya itu.errk..bergelak ketawa..*tetibaa .Walaupun video-video depa sudah lama di rakam juga vlog  mattlutfi90 tetapi memang best dan agak lawak jugak .Lah.okeyh..yang dibawah ni antara-antara ja .banyak lagi lam u tube.Nama pon youtube, rajin-rajin la jari tu sikitt.




Bila tenggok satu video Jozan ni..yang ni paling tersentuh.



Maaf kalau ada terkasar bahasa.Sekian.

5 comments:

  1. ang?? aku segann err..begelak ketawa

    ReplyDelete
  2. hah.hang x yah segan..

    ReplyDelete
  3. tp ang artis..aku x layakk

    ReplyDelete
  4. ang x yah la..ang disegani

    ReplyDelete
  5. suka gak tengok video mat lutfi.. xboring kalau tengok ulang2

    ReplyDelete

Assalamualaikum.
Dah baca?
Tinggalkan komen anda di sini,hehe
Tengkiu..

 
copyrightbluered "i'm ATIKAH OMAR"