kisah custmer ber'umur



Grr...! Pagi-pagi dah cr masalah..Nasib x dk masalah teknikal pagi-pagi lagu ni.Ni customer plak dah tau background kaler putih nak jugak terhegeh2 pakai tudung putih,paitu pinjam tdung lam studio komen macam-macam.paitu laki dia pulak dok komen awat tak bukak aircon.Elok laki bini!.Baru ja bkak pintu koi 10 mana nak dan buat..mahai sikit dok hingaq mintak murah  la.Aku bkn x mau bg cma takot shock kat peti cash ja lagipon semua pmbayaran kna tulis dalam buku kwangan syarikat .Tu nak p umrah baru dah mula berkira  5 hinggit ja ..alahai sedih~




Maaf kalau ada terkasar bahasa.Sekian.

2 comments:

  1. hahah nak tegelak aku baca. aku xpenah jumpa kastemer sepanjang aku li

    ReplyDelete
  2. hang jngn bok men.aku harap dia x mai dah

    ReplyDelete

Assalamualaikum.
Dah baca?
Tinggalkan komen anda di sini,hehe
Tengkiu..

 
copyrightbluered "i'm ATIKAH OMAR"