dunia?



Raya haji kenkadang rasa kosong tahun ni sebab mak ayh aku tadak kat sini.p tunaikan haji kat makkah.jadi aku balik pon sbb cti boleh laa tahan 5 hr.lagipon tnggl abang ngan kak aku ja kat,takan nk baiq g2 ja...
ray ptama cm biasa la g jnjln.Assgnmt mcm biasa,berlambak2..kehidupan di sini dan dirumah x kurang beza sngat.sbb hidup kann(kening naik ataih)cuma kat rumah rasa terpelihara jugaklah aku ni drp terbiar keseorangan meraung kepenatan yang terlampauuu~kejadah apakah?!
Hr ni dah smpai poli trun kat sgamat tringin Big Apple yg terlampau kebuluran.last kali dapat makan roti ikan bilis ja lam bilik.makan ns x abih mcm besa aku kat sini.kenapa?kenapa?merugikan duit aku.
Mana zul ni ,big appleku.hihi~satgi takdan makgat mai kunci pagaq.yang tu pon satu.

Adakah esok ada kelas??aku masih tertanya2 sebab poli nk buat sembelih lembu.ada makan free kah?!
katakan ?!

sudah sejam aku pakai bju,ngn sluaq trakkksuit..nak trun pelahap big apple...lamanya...:(
epal besaq mna dia...kenapa nama big apple??! kenapa x boh big donuts.kan donat.....kenapa?

Big appleku msj....

aku smbut kedatangan,.....lalalaa:D



Maaf kalau ada terkasar bahasa.Sekian.

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum.
Dah baca?
Tinggalkan komen anda di sini,hehe
Tengkiu..

 
copyrightbluered "i'm ATIKAH OMAR"