Aku d Hari Raya

HaHa.Hari ni baru ada mood, idea bagai nak Update Blog ni setelah sekian  lama bersarang tanpa didedahkah oleh aku lamanya.Ok ! hari ni  dah masuk raya kelima,sebelum  tu aku nak ucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI kepada sesiapa yang tersinggah,terbukak,terbaca,tertenggok,terserempak dan termasuk ke blog aku ni.Background dah bertukaq serupo kain pelekat ayah aku.Sebenaqnya nak tukaq header untk raya tp tak ingat nk save Png lagu mana..hoho.Abaikan nt cari ilmu lainn..sabtu ni aku blik pahang, x smpai seminggu aku blik raya p pulak ngadap ai,adobe Pshp atau segala bagaii lagi.

Ok patah balik.Raya ptama aku g mana.. aaar.Lpas mayang rya trus g rumah pak jang aku.x dapt jugak duit raya! STRESSSS...!!Apa Dosa Aku?!balik lahap ketupat dngan rendang smpai naik gilaa. Bukak laptop update status 2 minit "aku raya!aku raya!aku raya!HAHA...aaarrr :) "offline--> g ikot mak aku g umah tok cik sebelah rumah,lahap laksa dapat duit raya rm10 hinggit (duit lama)bersyukurrr aku masih dihargai.hek.kalau x dari aku kecik lpas mayang raya aku ngn famili trus g umah tok sebelah mak aku kat kampung repoh berkumpul ramai-ramai hingga ke malam,duit pon semakin berbuah dan aku berbahagia kerana aku menjadi kaya di sana.Tapi..tapii...sekarang tidakk! lagi. sebab tok aku dah x dak.4 tahun dah dia pergii..pergii.dan pergi tak kembali lagi.al-fatihah.Jadi,kami ttp bkumpul taww!hah!!gituu.Rumah arwah tok aku seblah ngn rumah mak lang aku.aduhh...maklang aku baru jea x dak,masa tu aku sem 2..hmm.tp sepupu aku adalah.ok x mo sedih2.Raya kedua aku duk rumah sambut tetamu,mmg ramai smapai nk online x smpat.hihi.



Masa ni raya pertama,dah nk kluar dah  lpas zuhur,ayah aku siap buang bj mlyu .
Ramai kengkawan aku buat openhouse..baca lam fesbukk pon Openhouse!Openhouse!.tringin jugakkk.Tapi mak aku kata buat pning pala ja ramai orang mai trtama bbudak kecik takot mai pelingkup rumah.


p/s:Selamat Hari Raya Aidilfitri Maaf Zahir & Batin !

Maaf kalau ada terkasar bahasa.Sekian.

9 comments:

  1. Smart gmbar candid. selamat hari rayaaaaa

    ReplyDelete
  2. slmat hari raya ain:D

    ReplyDelete
  3. ANG XMALU KUTIP DUIT RAYA MUAHAHAH

    ReplyDelete
  4. ishhh..mai mana plakk hang nih

    ReplyDelete
  5. tyka.. ape ek nak komen, hmmm tak tahu nak komen ape jemput singgah raya kat umah laa nanti kasi duit raya kat tyke 2ringgit wokey jgn cedehx2

    ReplyDelete
  6. lawa baju..selamat hari raya.. :)


    p/s: masih mood raya? Jom join contest review saya. Duet raya and voucher free menanti anda.. :)

    http://www.miszwawa.com/2012/07/contest-review-review-jomhosting.html

    ReplyDelete
  7. ASSIGNMNT !ASSIGNMNT2!!
    SEMUA JD GILA. x leh nk join contest

    ReplyDelete
  8. wane bju raya kite sme..pndai noh ang pose ley jdi model doh... =)

    ReplyDelete

Assalamualaikum.
Dah baca?
Tinggalkan komen anda di sini,hehe
Tengkiu..

 
copyrightbluered "i'm ATIKAH OMAR"