Kenapa aku malas

Assalamualaikum


Argghhh!.Malasss.!Malas nk masuk poli...dah cuti 2 bulan mai la liatnya nk masuk belajaq blik.
Masuk sem ni sem3,ntah la apa pulak hal kali nih..tinggal bbpa hari g.habih la akuu!..Bila la nk habih belajaq nih!!
Barang pon x beli apa lagi cuma tiket ja dah beli

Malas nk bangun awal2 pagi pergii kelas.Dah la jadual selalu padat.Assignmnt+Projek2 apala bagai.
 macam tak leh  terima kenyataan ja,tapi..tapi apakan daya.Bila nak raya! .Kenapa aku di sini. Kenapa! hee...Hmm Panjang lebar kn aku taip ni padahal cuma nk gitau aku hnya malas nk  nek bas shari suntuk ke poli duduk pulak lama2 dlm bas dah la sejuk dan Aku malas bngun awal2 pagi p kelas tu ja pon...err..



Maaf kalau ada terkasar bahasa.Sekian.

1 comment:

Assalamualaikum.
Dah baca?
Tinggalkan komen anda di sini,hehe
Tengkiu..

 
copyrightbluered "i'm ATIKAH OMAR"